Saturday 26 March 2011

DD's 133th Day

今日終於都有時間上返去呢個Blog度解釋下冬冬發生左咩事。

星期六朝早,冬冬仲好精神活潑,我諗住佢又打齊晒針,帶佢出去同其他狗玩下,唔駛再成日困住屋企咁悶啦。佢早上仲活躍到自己跳入袋度,由我屋企去到九龍灣個petshop,大約一小時多。我放冬冬落地時,佢仲好精神。佢又跟住我,我又一路行,一路睇下買邊個袋比冬冬好。整個過程都係大約20分鐘到。突然我聽到冬冬大嗌,佢走得太近比人踢親一野,不過奇在佢幾分鐘後突然嘔吐。我初時以為佢暈車浪,因為之前都試過,但都覺得有點奇怪,因為冬冬平時暈完車浪都會食野,但今次竟然唔食﹗我以為佢暈車浪唔舒服,佢幾個鐘都好靜,好驚,好唔尋常。當日下午返到屋企,佢繼續嘔,仲唔只一次。我開始好擔心‥但認為可能係腸胃炎,book定醫生,諗住睇下佢第二朝會唔會好返,如果好返就唔睇,未好就睇。我見到佢咁既樣好辛苦,超心痛。又怕佢再嘔,唯有少少水咁比佢飲,減低佢脫水情況出現。

星期日早上, 冬冬仍然係好唔舒服,我真係越來越驚,帶佢去美孚睇獸醫。因為冬冬第2次的嘔吐物有一條繩的物體,獸醫懷疑有野塞左佢腸裡面導致嘔吐,所以建議照X光。照左X光見到好似有個影。坦白說,我覺得係有個影,但唔係太明顯。我建議幫冬冬驗埋血,醫生開左D藥比佢止嘔,諗住等第二日再照X光,睇下條異物有冇移到位。當晚冬冬仍然係好唔舒服,我好擔心,SET左ALARM每半小時起身一次餵冬冬飲電解水。因為飲得太多佢又嘔,唔飲佢又脫水,而且佢兩日未食過任何野喇。我成晚就係咁睇住佢,但仍然冇好轉過。

星期一早上,我一早就帶左冬冬去照多次X光。醫生餵冬冬食左顯影劑,如果真係有異物,再照X光就會睇到。但一直落到大腸,都見唔到有任何異樣。同時冬冬驗血報告出左,發現佢肝酵素上升左十倍。醫生就覺得奇怪,開始懷疑可能係肝問題,不過都唔係肯定,仲建議冬冬留一晚醫院。但因為美孚獸醫個度唔係24小時,冬冬晚上會冇人睇住,我會好擔心,所以即時叫診所比晒冬冬D病歷我,我即時又搵到一間係太子24小時的獸醫診所。
星期一晚上,我一路等,一路喊,冬冬真係好唔舒服。終於到等到見醫生啦,醫生睇完冬冬X光,發覺佢個肚有D朦,懷疑有腹水。但建議冬冬一定要留醫,之後幫冬冬照超聲波。個陣我已經離開左醫院,姑娘即刻打返電話比我話冬冬真係有腹水。明天醫生會見我講解冬冬既情況。

星期二下午,我放工就去見獸醫。醫生話冬冬個肝嚴重發炎,應該係急性肝炎,但未知係因為中毒定係病毒引起。但係冬冬已經注射晒疫苗,而且冇同過其他狗接觸。如果係病毒,應該係有潛伏期,但冬冬即時係唔舒服,醫生覺得冬冬係PET SHOP舔到D野而中毒。我問醫生冬冬會唔會有危險,醫生又冇答到我,只係話如果肝炎而產生腹水已經去到一個嚴重既情度。但係幫到冬冬既只有一種叫做『支持療法』,即係吊鹽水同食藥。希望到星期五再驗血時,佢個肝酵素會回落。我可以做的,只有等同埋日日去探冬冬了‥

星期三至五,我都係放左工就去探冬冬。星期五早上約左醫生聽冬冬驗血報告,等真係一種折磨﹗終於都見醫生,而報告出左話冬冬肝酵素已經回落,由10倍降到4倍,都已經係一大進展。但因為肝炎傷及其他器官,其他指數都唔太正常,我同醫生講想冬冬留醫多一個星期,再驗多次血,等佢好返多D我先安心接佢走。

星期六我探冬冬,佢精神番好多啦。我終於都鬆一口氣﹗希望佢一個星期後會好番啦。

順便提一提,我之前只求搵一間24小時的獸醫,第一次打黎CAU,助護聽電話已經好有耐性,又好有禮貌,又提晒我有D咩要帶同要做,而且好急咁BOOK都有位去睇醫生。反而另一間非弁利聽電話又冇乜點理我,又要我等好耐先答我一樣野,到最後又唔覆我電話。兩間聽電話既質素都好大分別﹗可能非弁利平,多人睇啦。

冬冬而家係睇太子CAU馮醫生。醫生好好人又好細心,每次同我解釋冬冬病情,都會好細心同詳盡。絕對唔會因為出面有好多人等緊,佢會好趕咁同我解釋晒就睇下一個症。當醫生有時間,都會出黎睇睇每隻動物既進展,我係度時,佢會好細心咁UPDATE番比我知冬冬既情況。除左醫生之外,所有助護都好好人,我問野都好細心咁解答,有咩情況都會即時打電話比我,冬冬悶時又會放佢出黎玩同佢傾計,真係幫到我呢個又緊張又擔心既人好大既忙﹗超級感謝﹗

No comments:

Post a Comment